Filmpje! - Reisverslag uit Beijing, China van Marlou Campen - WaarBenJij.nu Filmpje! - Reisverslag uit Beijing, China van Marlou Campen - WaarBenJij.nu

Filmpje!

Door: Marlou van Campen

Blijf op de hoogte en volg Marlou

01 April 2010 | China, Beijing

Komt vanavond (nu alvast de video). Duurt maar een minuutje. Communications Director Jing Hui vertelt het resultaat van Earth Hour en van de workshop.

  • 01 April 2010 - 12:26

    Anna:

    Hey mam,
    hoe gaat het? Ik heb vandaag mijn rakettenproject afgerond; vandaag hebben we ze gelanceerd. Die van margot en mij kwam niet zo heel hoog, want de motor schoot eruit en het was echt heeeel koud, maar wel leuk!
    En verder heb ik vandaag mn rapport gekregen! Ik zeg niets... die zie je wel als je thuis komt :P.
    Nu heb je toch nog 2 of 3 dagen vrij? Wat ga je allemaal doen? In ieder geval heeeeel veel plezier!
    xx An
    ps. je hebt echt een hele mooie en leuke profielfoto! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Ik werk voor het Wereld Natuur Fonds als online marketing manager. Binnenkort ga ik voor mijn werk op reis naar Beijing, China. Ik ga daar samen met het WNF-team werken aan *friendraising*. Friends zijn fans, vrijwilligers, mensen binnen en buiten onze huidige 18+ achterban die (ook) op een niet-financiële manier bijdragen aan het WNF-werk. WNF-friends zijn mensen die de WNF-boodschap willen krijgen of uitdragen. Mensen die betrokken zijn en die met WNF meedenken. Friends zijn mensen die zich voor ons in willen zetten: met tijd, geld of expertise. Ad hoc, of structureel. Kunnen bekende en onbekende mensen zijn, op allerlei manieren. Het gaat om iemand die actief iets doet. Iemand die zijn eigen netwerk betrekt is een friend, denk bijvoorbeeld aan het geven van een viswijzer aan de eigenaar van het restaurant waar je gaat eten.

Actief sinds 04 Maart 2010
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 32457

Voorgaande reizen:

27 Maart 2012 - 05 April 2012

EarthHour 2012

31 Maart 2010 - 08 April 2010

Friendraising in China!

Landen bezocht: